--> RAHSIA WANITA TERBONGKAR | Jiwa Kacau

Sebuah Blog Yang Memberikan Berita Informasi Artis Gosip Artikel Berita Isu Terkini Semasa Video Dan Info Menarik

RAHSIA WANITA TERBONGKAR

| RAHSIA WANITA TERBONGKAR




Assalamualaikum......
haha...kali ni aku nak bincang sikit tentang wanita dan lelaki patut tahu. ok, mengetahui rahsia wanita adalah ilmu yang cukup baik untuk seorang lelaki. dengan ini, lelaki boleh mencari pasangan yang paling serasi.


Tahu tak seorang wanita solehah adalah lebih baik daripada 70 orang lelaki soleh? ini bermakna jika seorang lelaki mendapat wanita solehah, nilainya mengatasi kekayaan di dunia, sebaliknya seorang wanita yang jahat adalah lebih buruk daripada 1000 lelaki yang jahat.  

Satu lagi, bagi wanita yang hamil, solat 2 rakaat wanita hamil adalah lebih baik daripada 80 rakaat solat wanita yang tidak hamil. dan juga bagi wanita yang tidak dapat tidur kerana menjaga anak yang sakit akan mendapat pahala seperti membebaskan 20 orang hamba.

Bagi wanita yang bersalin pula, akan mendapat pahala 70 tahun solat dan puasa. setiap kesakitan pada satu uratnya, Allah mengurniakannya satu pahala haji. Lihatlah betapa besarnya dan tingginya darjat seorang wanita yang diberi anugerah oleh Allah s.w.t.

Buat adik-adik perempuan, ketahuilah, bahawa wanita yang menjaga solat, puasa dan taat kepada suami, akan diizinkan Allah untuk memasuki syurga dari mana-mana pintu yang dia suka. Sebenarnya banyak lagi rahsia wanita ni, cuma hanya ini yang mampu kakak tampilkan. kakak pun kena banyak mencari lagi. ...dan entri ni khasnya buat lelaki, supaya lebih mengerti dan mencari yang terbaik buat pendamping hidup....Semoga bermanfaat 


Berkait

Tiada ulasan:

Catat Ulasan