SKILL NGORAT AWEK TERKINI | VIDEO



Selamat lewat pagi. Waktu pagi ni JK terpanggil untuk nak buat satu entri jiwang yang tak pernah JK terfikir nak buat. Mungkin sebab JK dah lama membujang seorang diri. Kali ni JK bukan nak kongsi kisah hidup peribadi JK yang jiwang karat dan tak laku tetapi nak kongsi skill dan teknik yang JK rasa cukup hebat untuk dipelajari oleh anak-anak bujang yang tak laku macam JK. Hehe~

Untuk makluman, teknik mengayat awek ni JK dapat tahu dari sebuah forum CariGold yang cukup terkenal. Antara ayat power yang JK sempat salin ialah "Jangan buang sampah sebarangan tapi buang sampah di tempat sampah. Untuk kamu pun ada peraturannya. Kalau kamu jangan buang cinta sebarangan,buang je di dalam hati ku ini" dan banyak lagi ayat-ayat cinta yang cukup power untuk dicuba. Tanpa buang masa, selamat menonton video YouTube dari Indonesia "Comedy Project Gombal Gembel Trans TV".


VIDEO





Catatan popular daripada blog ini

SENARAI ARTIS-ARTIS MALAYSIA BOGEL

GAMBAR BUAH DADA DATO SITI NURHALIZA DIRABA TERSEBAR MELUAS | ARTIS