AKSI CIUM PUTERI SARAH LIYANA DAN AMMAR ALFIAN AZIZ | GAMBAR








Amacam? Sopan tak pose "maut" kitorang? Dah lama tak dengar kisah pasal diorang ni..kadang-kadang terdengar juga si Ammar ni pukul si Puteri Liyana ni..tapi tak tahu akan kesahihannya..lagipun kes tu pun dah lama dah kan..dan aku sebenarnya tak tahu status perhubungan mereka ini..diorang ni dah kahwin ke eh? siap peluk-peluk bagai..cium-cium pula tu..bukan ke sume tu harus dilakukan selepas dah kahwin..ke aku yang ketinggalan zaman tak tahu yang diorang ni dah kahwin..
Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

SENARAI ARTIS-ARTIS MALAYSIA BOGEL

GAMBAR BUAH DADA DATO SITI NURHALIZA DIRABA TERSEBAR MELUAS | ARTIS