--> SHILA HAMZAH JAWAB ISU GEDIK | Jiwa Kacau

Sebuah Blog Yang Memberikan Berita Informasi Artis Gosip Artikel Berita Isu Terkini Semasa Video Dan Info Menarik

SHILA HAMZAH JAWAB ISU GEDIK

| SHILA HAMZAH JAWAB ISU GEDIK

Baru-baru ini kecoh dunia hiburan tanah air apabila ada pihak yang mengatakan Shila Amzah berkelakuan ‘gedik’ bersama kekasih hatinya, Sharnaaz Ahmad. Ada pihak yang tidak senang dengan perlakuan Shila Amzah dan menganggap perbuatannya itu tidak manis pada pandangan mata mereka.

Berikut adalah komen Shila Amzah tentang isu gedik yang dilontarkan keatasnya baru-baru ini selapas pihak Media Hiburan menghubunginya.
"Berkenaan dengan isu tersebut, saya terima dengan hati terbuka setiap komen yang diberikan oleh peminat, sama ada ia positif atau sebaliknya. Siapa yang mengambil tahu tindak-tanduk kami secara tidak langsung ia menunjukkan masih ada yang sayang dengan saya dan Sharnaaz. Kalau ada jodoh, insyaAllah hubungan ini akan diteruskan kepada fasa yang lebih serius."
Diharap Shila Amzah mengambil berat isu ini agar reputasinya tidak terganggu dan lebih berhati-hati di masa akan datang. Maklumlah jika sudah bergelar artis, ramai orang akan melihat tingkah laku mereka terutamanya peminat sendiri. Jawapan Shila Amzah tentang isu gedik.


Berkait

Tiada ulasan:

Catat Ulasan