Catatan

Tunjukkan catatan dari Oktober, 2017

GAMBAR TERBARU NEELOFA YANG SEKSI | HOT

Imej
Siapa yang tidak kenal dengan Neelofa??? Juara Dewi Remaja 2010 ini semakin lama semakin hangat semakin laku macam pisang goreng panas yang dijual pada musim hujan, selalu mendapat perhatian di internet, media massa mahupun media cetak. Sekarang, mari kita terjah gambar terbaru Neelofa yang seksi dan hot ini. Auuuwwwww!

SENARAI ARTIS-ARTIS MALAYSIA BOGEL

Imej
Masihkah korang ingat siapakah antara artis-artis di Malaysia ini yang pernah kantoi berbogel??? Tak ingat? Ok, marilah kami recall nama-nama artis Malaysia yang pernah kantoi bogel. Sekadar berkongsi cerita lama dan jadikan teladan berjaga-jaga jangan dijadikan mangsa atau mangsa skodeng atau mangsa penipu.

Di awal tahun 90an dahulu, Zarina Zainudin telah buat satu Malaya terkejut dengan aksi-aksi berani beliau berbogel di dalam sebuah rumah (mungkin rumah Zarina sendiri). Dikatakan sebanyak 300 keping gambar bogel Zarina dengan pelbagai aksi telah ditangkap (zaman tu, kamera pakai Kodak filem, takde yang auto).
Cerita gosipnya, Zarina ketika itu telah ditawarkan oleh seorang lelaki untuk mengambil gambar Zarina dalam keadaan telanjang dan gambar tersebut tidak akan dihebahkan keMalaysia. Disebabkan desakan duit dan terpesona dengan wang yang ditawarkan, Zarina akur untuk beraksi telanjang di depan kamera.
Ada juga sumber lain, menurut sumber tu, Zarina dikatakan telah diberi pil khayal…

GAMBAR BUAH DADA DATO SITI NURHALIZA DIRABA TERSEBAR MELUAS | ARTIS

Imej
Jiwa Kesedihan Melanda Dato Siti Nurhaliza
Gempar! Buah Dada Dato Siti Nurhaliza Di RABA. Pengalaman Pahit ini sebenarnya sudah lama dirahsiakan oleh siti selepas berumah tangga kerana di kuathiri menjejaskan nama baik siti nurhaliza dan keluarga.
Bak kata pepatah " sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh jua ke tanah " hari ini barulah gambar buah dada siti nurhaliza di raba tersebar di internet!
Gambar sekarang Siti Nurhaliza sedang meluahkan perasannya kepada Suaminya Datuk K.

Sila Lihat Suspek Dibawah !

Inilah Suspek Yang Dicari Seolah Olah Mangsa Merelakannya...

CIRI-CIRI BUAH DADA AWEK YANG SUDAH DIPEGANG ATAU BELUM

Imej
Peranan buah dada memang banyak, bukan sekadar menggoda nafsu lelaki saja, tapi buah dada sebagai bukti kalau gadis itu pernah disentuh atau tidak. Buah dada gadis yang belum pernah kena sentuh, senantiasa tegang. Tetapi kalau sudah kena sentuhan, buah dada itu tegangnya berkurang dan membesar sedikit dari pada ukuran asalnya, lebih kerap disentuh, lebih kendur. Perhatikan gadis disaat berjalan atau berlari, bergerak-gerak dan melambai jatuh (ke bawah) dan berbuai sekali bererti ketegangan sudah hilang. Kalau belum kena sentuhan, walaupun buah dada berbuai disaat berlari tetapi buaiannya tidak terlalu melambai-lambai bererti ketegangan masih ada.


Puting buah dada yang pernah kena sentuhan menjadi panjang dan terjojol (keluar) sedikit dari tempat persembunyiannya. Buah dada yang selalu kena remas akan menjadi lebih besar, dan jangan menuduh gadis yang berbuah dada besar bererti dadanya sering ramas. Sebab, buah dada yang besar kena ramas dan yang besar kerana semulajadi memang berbeza.
B…

LAGENDA BABY RINA | 18SX

Imej
Nama babyrina mungkin tidak sepopular skandal artis melayu zaman sekarang. Namun, gambar-gambar lucah awek melayu atau boleh dipanggil bintang porno terawal melayu ini telah tersebar secara online ketika zaman awal internet lagi. Ketika itu, gambarnya disebarkan melalui cenel IRC dan disket.
Malah pelbagai skandal melayu lagi telah tersebar sebelum itu tetapi tidak sepantas ketika wujudnya internet. Hari ini, tiada lagi berita terkini mengenai perkembangan terbaru babyrina. Hidup lagikah dia? Sudah beranakkah dia? Hanya dia, keluarga dan kawannya sahaja yang tahu…
Babyrina memang terkenal sebagai "artis" lucah Melayu yang terawal di Internet. Babyrina adalah pelopor gambar bogel gadis Melayu di laman web. Babyrina muncul sebelum skandal Linda Rafar. Sebelum broadband, sebelum WiFi juga sebelum 3G. Babyrina memang legenda. Tapi gambar-gambar berahi Babyrina amat susah ditemui sekarang. Kini gambar-gambar Babyrina kembali ke Internet. 
Gambar-gambar Babyrina ini amat jelas me…

CIRI CIRI WANITA KUAT SEKS

Imej
Wanita yang memiliki libido sex tinggi, boleh dikenali ciri-cirinya. Nak tahu bagaimana? Jom baca, tetapi betul atau tidak bergantung kepada penilaian anda sendiri:



1. Biasanya wanita yang memiliki bulu-bulu halus di tangannya.


2. Memiliki kumis tipis atau bulu halus di pinggir bibirnya. 



3. Perhatikan lehernya, biasanya terdapat bulu rambut yang menjalar nipis di lehernya 



4. Punggungnya seperti agak membongkok atau disebut bongkok udang. 



5. Kemaluannya tidak begitu montok, bahkan boleh dikatakan agak nipis. 



6. Memiliki payudara yang enak dilihat atau tegang. 




7. Menyukai rambut yang panjang.

GAMBAR LUCAH INTAN LADYANA?

Imej
Sebelum ini hangat diperkatakan mengenai gambar lucah intan ladyana tersebar di internet sehinggakan intan sendiri ingin menyaman bagi menjaga nama baiknya. Nampaknya intan di pihak yang benar apabila gambar lucah tersebut sebenarnya adalah gambar orang lain. Anda nilaikan sendiri
Jelas bukan intan ladyana


AKSI NEELOFA DI ATAS RANJANG | GAMBAR

Imej
Artis yang semakin hangat masa kini, Neelofa telah menerima satu pelawaan photograhy bagi satu majalah untuk beliau beraksi di atas katil. Mari kita tengok, gambar-gambar Neelofa sangat cun dan lawa itu. Jom terjah



NEALOFA NAMPAK SELUAR DALAM | GAMBAR

Imej
Perghhh! Biar betul dengan tajuk gosip nie? Yup, tak tahulah sama ada nampak atau tidak seluar dalam si Neelofa yang memang seksi dengan mengenakan skirt pendek sehingga menampakkan peha yang putih gebu tu. 

Whoooppsss! Tengok gambar di atas nie, nampak ke seluar dalamNeelofa nie? Memang tak nampak sebab gambar dah di’crop.Hehehe… Nak lagi lebih jelas, kita terjah sampai habis entri nie!  


Pfffttttttt!!! Nampak tak nampak tak? Adoiyai… Seksi bangat seh!